nuffnang

    Sunday, October 31, 2010

    study leave before final

    ni musim study sahaja..aku kena terus berusaha non-stop...i wanna score for the final,pagi tadi baru habis exam final is,harap2 dapat ok la...tadi pegi tengok bola perlawanan antara kelantan dgn negeri sembilan..lama kot xtgk bola,yeah!!!kelantan menang!! masa first half n9 dah score satu,tapi lepas je aidil kuar,dua gol klate rembat..bravo!!haha~dahla tengok ngan iza,orang nogori tu... man-u pon menang ngan tottenham..lalalalallala

    pegi bilik study tertidor n balik bilik buat stat n xleh tidor sampai skrang..tidur lepas subuh la gamaknya kalu macam nie..huhu,tadi nak buat math tapi macam blurr jep..takot la..huhu,banyak sangat  benda yang perlu ingat..aku rasa betul la,kurang latihan..tengok jam pukul 5 rasa nak bukak blog+tgk facebook  jap,kena timing maximum 30 minutes je..kalau tidak habis la..

    unit 6 pon xtaw nak buat ape..biar la benda tu aku nak fikir time cuti sem nie..rasanya cuti sem ni aku xboleh dok saje,ni last exam sem depan bulan 3 terus trial dahla nak kena habiskan semua silibus lagi ni...cuti sem n i aku join join karisma sampai 25hb pastu bsalik ganu agak2 akhir bulan jugak la...ari rabu ni ade friendly ngan team toyota,cuak kot!!!

    hopefully i can use my study leave wisely,dah melalut sudah~
    p/s: kalau ko dah xnak kawan ngan aku,aku xkisah pun..terima kasih atas layanan itu~

    1 comment:

    Hairil Rizal said...

    Take advantage of the leave. Jgn smpai tak cukup tido plak ye!

    :)

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...