nuffnang

Monday, December 27, 2010

tahniah malaysia!!!

semalam aku tengok bola malaysia lawan indonesia..tahniah malaysia!!malaysia berjaya mengalahkan indonesia sebanyak 3-0 di bukit jalil semalam..yeah,kemenangan yang berbaloi untuk menebus kekalahan kita 5-1 baru-baru ini dalam pringkat kumpulan..semoga malaysia dapat terus mengekalkan kemenangan di indonsia nanti...

kami sekeluiarga bersorak bagai nak rak walaupun hanya menonton di rumah..haaaa,aku suka dengan mimik muka safee walaupun jatuh tergelincir tapi mukanya still manis senyum..haha,comel betul..tahniah,dah jadi penjaring terbanyak..semalam 2 gol dijaringkan olehnya..bola pun banyak dikuasai oleh pihak malaysia dan dengan kemenangan semalam aku yakin yang malaysia dapat menjadi johan dengan menewaskan indonesia di negara mereka..

walaupun barisan pemain utama ramai yang tercedera sehinggakan pasangan kembar yang aku minati zafuan dengan zakuan tak dapat bermain,k rajagobal bijak membuat strategi dan memilih pemain-pemain muda yang berbakat besar untuk menunjukkan kehandalan masing2..semoga sukan bola sepak malaysia terus menyinar dan masuk world cup..hahahha..sape taw???

p/s:tak sabar nak tengok perlawanan 29hb ni..semoga malaysia menjadi juara

Tuesday, December 21, 2010

going back to intec...

less than 2 weeks i'm going to continue my final sem at intec...
arh...give me strength (T_T)

Thursday, December 16, 2010

about me?????????????check this out



i got a tag from a friend and he asked me to answer these questions honestly...
1- WHERE IS YOUR CELL PHONE?
it's in front of me right now...i just bought it last 3 months :D

2-RELATIONSHIP?
with who?????
the creator,ALLAH the Almighty,
family..friends..
right now,no special one...'wink'


3-YOUR HAIR?

shiny black!haha
not too short or too long~


4-WORK?

not yet!!
i'm still a student....taking medicine couse
work..maybe 10 years later


5-YOUR SISTERS?
i got 4 sisters in my siblings including me...the first one is at UNIMAS...she's taking art and design...the 4th daughter is at 2ndry school...and the youngest one is at standard 4...


6-FEVERET THING?
my laptop.....love to surf internet....
finish my assignment..blogging :p

7-DREAM LAST NIGHT?
owh, a lot of story to tell here...
what i remembered was about my friend and my teacher were fighting at my old school..
that sounds so funny

8-FEVERET DRINK?
horlick ice....carrot susu....muuuuahhhh!!!

9-DREAM CAR?
the latest car when i want to buy the car in the future...

10-SHOES?
heels......wedges....owh...
i like!!!!!

11-FEARS?
to do something or make decision that can make the others sad...or feel unfair...
oh no...i don't like this part~


12-WHAT DO YOU WANT TO BE IN 10 YEARS?
a good muslimah and wife....(ehem!!!!when i'm going to marry???)
a successful doctor in the future..insyallah
a good daughter....take care of my parents,family
a good person....everything!!!!i feel good


13-WHO DID YOU HANG OUT WITH LAST WEEK?
my siblings...we went to kota bharu,kelantan


14-WHAT ARE YOU NOT GOOD AT?
cheating....they will find it out!!!!
OWH~ watching a touching drama..
i fell like i'm crying~

15-ONE OF YOUR WISH LIST ITEM?
hurm....dunno..16-WHERE YOU GREW UP?
terengganu.....water heritage city...ahaha


17-LAST THING YOU DID?
assignment....owh...why i'm too lazy...
wake up!!!!!


18-WHAT ARE YOU WEARING?
fo casual, i perefer shirts,jeans.....
simple.....


19-WHAT AREN'T YOU WEARING?
shirts without sleeves.....short skitrt..

20-PET?
i have no pets....
no time to take care of them....
maybe one day....i'll have one...
i love cats...(not bcoz of my name..hehe)


21-COMPUTER?
i love computer......
to finish assgnment...
playing games....
surf in internet....
facebook,blogging,u-tube=)


22-LIFE?
simple life...
as a student,a daughter,a human..
so far so good


23-MISSING?
my pens are always missing....
dunno why~
have to buy the new one...

24-WHAT ARE YOU THINKING RIGHT NOW?
i felt hungry and wanna eat..i already ate banana this morning..

25-CAR?
i want to have a pink-purple colour one....


26-KITCHEN?
love to cook.....but i'm still learning...
maybe it will be my fren in the future....
a good attraction to husband...huhu


27-FEVERET COLOR?
pink,purple...light blue....
lovely

28-LAST TIME YOU LAUGH?
just now....


29-LAST TIME YOU CRIED?
hahahahha,last week..my younger bro cut my long hair..
i just asked him to just cut a little..haih,i love my hair :p

30-LOVE?
love allah is everything......
love my mum.dad,family....
love my friends,teachers....
mmmuuuuuahhhhh!!!



owh...great....finish already......i just wanna tag 3 of my friends :-






Wednesday, December 8, 2010

Ada Orang Sayang Awak...



1. Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda.

2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara.


3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda.

4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang, walaupun dia tidak menyukai anda.


5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur.


6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang.


7. Kalau bukan kerana anda, seseorang itu tidak akan hidup bahagia.


8. Anda seorang yang istimewa dan unik.

9. Seseorang yang anda tidak ketahui menyayangi anda.

10. Apabila anda membuat kesilapan yang sangat besar, ada hikmah sebaliknya.

11. Sekiranya anda merasakan anda dipinggirkan, fikirkan semula, mungkin anda yang meminggirkan mereka.

12. Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan sesuatu yang anda ingini, mungkin anda tidak akan memperolehinya, tetapi sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat laun anda akan memperolehinya.

13. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala maki hamun, caci umpat cela.

14. Jangan takut untuk meluahkan perasaan anda; anda akan merasa senang bila seseorang mengetahuinya.
 
15. Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik. Hanya seminit diperlukan untuk mendapat sahabat baik, sejam untuk menghargainya, sehari untuk teman tetap paling setia. walaupn punya harta yang banyak, teman tetap paling berharga.
Friends Myspace Comments


Sunday, December 5, 2010

hujan oh hujan

dah lama tak berblogging..rindu pulak rasanya..huhuhu,maklumlah balik kampung macam ni la..

 as usual i become a so-called housemaid at home..

this is just a short post as i can't online for a long time here :(

p/s: please pray for my cousin..he is in ICU right now...wish him get well soon..thankss 

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...