nuffnang

    Saturday, July 2, 2011

    Larian serentak 1 murid, 1sukan, 1 malaysia 2011



    Assalamualaikum..

    Semalam tengah borak-borak dengan sepupu yang baru darjah 4 tu, dia cakap hari ni kena pergi lari, ada larian satu malaysia...ingatkan dia sorang je, rupa-rupanya semua orang pergi, dengan pakcik aku sekali berlari hari ni...aku tak ikut pun ,stay kat rumah ni sensorang sambil makan karipap dan sandwich..buat air milo sekali, yummy =D


    banner1m1s

    LARIAN SERENTAK 1MURID 1SUKAN 1MALAYSIA SELURUH NEGARA ini bertujuan untuk memastikan setiap murid menyertai sekurang-kurangnya satu aktiviti di sekolah bertepatan dengan dasar 1sukan 1murid 1 Malaysia..

    Tarikh : 02 Julai 2011 (Sabtu)
    Masa : 7.45 pagi
    Tempat : Ditentukan oleh sekolah masing-masing
    Sasaran : Semua murid, guru, staf sokongan, ibu bapa, ahli keluarga, ahli masyarakat setempat dan lain-lain yang berminat.Pelancaran peringkat kebangsaan akan diadakan di Padang Dataran Perbandaran (Padang Esplanade), Taiping, Perak Darul Ridzuan. 

    p/s; Gua pun berlari, berlari menonton 'Running Man' =D



    2 comments:

    umiawadah said...

    anak-anak saya pun berlari hari ni disekolah masing-masing,malangnya saya suami siteri tak dapat turut serta...

    sjaa64 said...

    @ummiarissa

    yeke....mesti best klu dpt berlari sekali ngan anak2 kan..hehehe =D

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...