nuffnang

    Friday, November 11, 2011

    capek!! i need rest -___-

    Assalamualaikum.....

    minggu ni memang minggu yang peling memenatkan setakat ini.orang cini panggil capek :p..oh, termasuk minggu lepas la sebab kerja banyak sangat sampaikan waktu tidur pun tak cukup pulak tu ada exam integrasi lagi..huihhuihhuih.....

    memandangkan hari ahad yang lepas kan hari raya korban, lepas tu dua report nak kena hantar hari Isnin tu...padahal nak pergi beraya lagi kan, rasa serba salah je (T_T) ..jadi terpaksalah korbankan waktu tidur untuk menyiapkan semua tu, memang penat...

    terus dengan perubahan jadual yang agak kelam kabut, perjumpaan itu ini dan exam pula tadi, rasa macam tak berapa nak sempat study, nak ambik ko...serius rasa blurr nak jawab tadi, dahla soalan banyak pulak tu kasus panjang-panjang...dan yang paling tak boleh blah aku kena warning sebab aku tanya kawan tentang waktu, sebab arahan yang diberi kurang jelas...hadehhh, die!die!die!!

    balik tadi terus tidor 3jam padahal kejap lagi nak pergi kem yang katanya "Our History' opps, aku baru bangun tidur ni makan kejap dan belum packing!!halamak!!!!penat -____-  frankly, i need rest!!

    kem ini mungkin bagi aku banyak ilmu, insyallah..okbai, jumpa lagi minggu depan..eh, gaya cam ada orang nak baca je..lol!!heehe, btw, aku dah keluar dari semua group blogger kat facebook...busy sangat, tak sempat nak layan semua..ok, doakan yang terbaik ya!

    No comments:

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...