nuffnang

    Tuesday, March 27, 2012

    Happy Birthday my little sis, adik Ila!! nak transform jadi najwa latif..hahaa

    Assalamualaikum.....


    SELAMAT HARI ULANG TAHUN YANG KE 11 SALSABILA!! sanah helwah!! haaa, adik aku yang paling bongsu, Siti Noor Salsabila dah pun berumur 11 tahun...makin meningkat umur makin montel nengoknya hadehh...adik bila nak selim nih??kahkah...paku dulang paku serpih nampak -,-'



    hari tu adalah buat sambutan kecik-kecik untuk dia ajak kawan-kawan makan dan sambut hari lahir dia tu...haaa, ada beberapa orang je yang aku kenal yang lain ermm..ermm...nak buat cemana, balik kampung pun jarang-jarang..tup tup dah besar semuanyaa...haha..



    yang paling takleh blah, abah aku beli kek salah tulis nama....dia main cakap je kat orang kedai yang nak tulis selamat hari lahir salsabila....lepas tu jeng..jeng...orang kedai tulis safabella...adoiinye pon...safabella pon bolehh..hahaha :p
    adik and her friends...

    inilah geng-geng adik aku...

    tu dress hitam kuning tu aku beli kat Jakarta, bagi hadiah kat dia..haaha, pakai terus di hari jadi lepas tu nak pakai shawl belit-belit...nak buat gaya najwa latif katanyaaa..haaha...ok lettew!! kalau korang perasan semua budak-budak neh (except najwa latif :p ) pakai tudung express...kan senang main masuk je takyah nak fikir nak iron ke apa kan...aku pun dah pakai jugak sekarang...





    4 comments:

    | CIKZEK | said...

    kelassss adikkk u :) hehehe happy bday to her ! ^_^

    Kazman / Sue said...

    selamat hari jadi ke 11 dari kami sekeluarga...

    sjaa64 said...

    @cikzack- heehe..kelass macam kakak dia jugak :p heee

    sjaa64 said...

    @kazman sue- thankss ^^

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...