nuffnang

    Saturday, April 21, 2012

    tidur masa exam

    Assalamualaikum......


    Alhamdulillah, hari ni saya rasa semakin sihat, takde dah batuk macam semalam....ok fyi, yessterday i got exam integrasi 1 and that was one of the worse exam for me...


    yeah, i can't focus to study due to my bad non-stop cough for one these whole week...i did skip some classes and didn't manage to cover all the subjects...huh!!! for the first 20 minutes i think i just read throughly a few questions and i fall asleep during the exam...it was 100 questions for 100minutes....


    bila saya sedar saya rasa sakit tekak dan batuk, gila tak gila banyak lagi belum jawab...saya baca sekali imbas terus tanda jawapan...oh my bad!! malam semalam tak dapat tidur asyik batuk terjaga je sebab tu yang ngantuk sangat tu...Ya Allah ujian betul buat diri ini T_T


    bila masa tinggal 8 minit lagi saya rasa berpuluh lagi tak jawab, tak tahu nak gelabah macam mana lagi....banyak yang terpaksa bulat tanpa tengok soalan....dan saya tak rasa saya bulat semua 100 questions tu..losernyaaa :(  




    nasib baik integ 1, bawak 30%, kene semangat!!!!kene study lepas ni tak boleh buat cmtu dahh.....rasa macam teruk sangat, dahla ada yang macam stress bila saya batuk dalam exam tu ganggu diorang nak jawab soalan...nak fikir stress dia, cuba fikir stress saya! dahla tak study tak pegi kelas tak tahu jawab apa, tertido lagi...berapa kali stress tu? :( balik tidur sebab stress melampau.....terus nangis sebab homesick tetiba #lol


    malam mak call macam tau2 je saya nak call dia.....macam biasa pesanan mak jaga kesihatan, jaga diri, belajar rajin2, rajin solat ngaji apa smua ^^


    mak cakap petua kalau batuk, rebus bunga 7 bunga cengkih tambah halia lepas tu minum......haaaa, dengar pun macam dah tak sedap kan?tapi ubat memanglah tak sedap, nama pun penawar.....tengoklah esok kalau rajin nak cuba, thanks a lot my lovely mum!!


    keneeee belajarrrr -,-  

    2 comments:

    +aNa baNana+ said...

    chaiyok2!! masih ade inte 2, jgn putus asa ok!

    sjaa64 said...

    thanks kak ana!! :)

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...