nuffnang

    Monday, July 2, 2012

    Sudah Julai kawan-kawan :)

    Assalamualaikum.....


    sekarang dah masuk 2 Julai dan ni post pertama saya untuk Julai 2012....wah2, suka betul!!bukan apa, banyak benda yang best untuk bulan ni terutama bulan Ramadhan yang bakal menjelang tiba dan cuti semester selama sebulan lebih sekalian raya...wohoooo....


    Bulan Julai ni jugak saya nak tanamkan azam dan saya harap sangat saya boleh istiqamah dengan apa yang saya nak buat ni....saya sebenarnya takut saya tak kuat, tapi sampai bila nak tunggu kuat kalau tak pernah nak cuba buat kan?? kita tengok orang buat kita rasa sukaaa tapi kita takut nak buat takut kita tak boleh...sebenarnya kita tak tahu pun kita boleh ke tak sebab kita tak pernah pun nak cuba..ye dak?? saya taknak pun cakap apa benda yang saya nak buat ni sebab masih lagi keliru...err....


    Hari ni hari lahir kakak saya yang ke 24...wahh dah meningkat dewasa kakak sulungku ini, bila jumpa asyik nak gaduh jee dok jauh kang rindu rinduan pulak...tapi sekrang ni dia dah habis degree dia kat Unimas tu, 4 tahun dia kat sana...kalau kat rumah asyik jeles masing-masing sebab kene masak, lipat kain basuh kain...masing-masing nak lempar kerje kat orang lain tapi dalam masa yang sama nk tolong mak..adehh..teruk betul, kalau boleh balik ni aku nak tolong je buat kerje rumah tu banyak-banyak...kat sini pun ada org tolong basuh dan gosokkan baju dan aku rasa skill memasak dah makin mantap ni :p


    haaa kan dah tukar dari saya menjadi aku..apa-apa jelah....memang sebenarnya tak tahu nak tulis apa dan saya main taip je apa yang saya nak tulis....tak fikir pun, adoii boleh ke macam tu?? esok kawan nak datang yeayy!! hahaa... hosmate aku selama 2 tahun kat INTEC :) 


    aku tak tahu sape je yang baca blog ni sebab setiap hari minimim 200 orang yang masuk, mana diorang dapat link blog ni atau google ke apa pun tak tahulah kan....walaupun tak update ada saja yang baca, semalam 500 dan kalau update rajin-rajin boleh sampai 1000..wah2, ramai jugak tu yang rasa sayang dengan blog ni tu..hehee...terima kasih sudi baca coretan pot pet entah apa-apa ni..InsyaAllah kekadang saya akan update sesuatu yang bermanfaat dan mengurangkan benda-benda yang tidak bermanfaat untuk blog ini...kekadang rasa malu kalau orang bercakap pasal blog ni kat luar tapi biarlah bukannya femes sangat punn... -,-'



    ok lah nak sambung baca buku, minggu ni ada exam dan esok ada kuiz sebenarnya...daaaaaaaa...thanks for reading! ^^




    walau apapun yang terjadi kita senyum jeeeeeeeeeeee..senyum tu kan sedekah ^______^





    5 comments:

    Maiyah said...

    salam..

    nk tukar jg bahasa aku huhu, suka gna aku.. wahh besar sonyum tu

    Maiyah said...

    salam..

    nk tukar jg bahasa aku huhu, suka gna aku.. wahh besar sonyum tu

    Mysara Ab Rahman said...

    skejap je dh julai kn...nway gud luk..:)

    sjaa64 said...

    @kak maiyah wassalam..hehee...senyum kan sedekah :D

    sjaa64 said...

    @mysara ab rahman kann...cepat betuii

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...